Geplaatst: 10-11-2008 14:29
[115174]deze auto rijdt heel normaal. Foutcodes : Can communicatie slecht + Bsi problemen.
Geen toerenteller, geen display v/h uur : ECO-mode.
Je zet het contact uit en alle lampen branden : ABS, handrem, elektronica ..........
Tips?
Reeds nieuwe batterij geplaatst.
6 December 2008:
probleem gevonden. Na plaatsing nieuwe BSI bleef probleem. In opdracht van "Frankrijk" alle componenten afzonderlijk beginnen afkoppelen om tot de conclusie te komen dat er water in het reservewiel zit. Module van parkeersensoren vochtig..........................