Geplaatst: 10-11-2008 22:01
[115203]ik heb de brandstofpomp vervangen de pomp heb ik van te voren met speciaal gereedschap op tijd gezet de montage is uitgevoerd met speciaal gereedschap
ik heb de krukas niet geblokkerrd met de speciale pen (speciaal gereedschap bmw) maar gewoon op bdp gezet bij dde poelie
De pomp komt wel van een sloopauto , heb ik gekocht bij een revisie bedrijf
volgens mij staat de pomp op tijd maar loopt de motor nog niet