6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-11-2008 21:06
[115272]Ik zou remblokken achteraan moeten vervangen van deze auto.
Nu is mijn vraag aan julie of ik deze pompen rechts of links moet indraaien om deze terug naar
binnen te krijgen. Alvast bedankt op voorhand.