olie in koelvloeistof ( dikke drap )

3 reacties

Opgelost

Merk
Fiat
Model
Doblò
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.9 D
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-11-2008 17:22

Goeiedag,


In het resorvoir van de koelvloeistof zit dikke zwarte olie drap...


Wat zou dit kunnen zijn??


Heb 2 mogelijkheden gehoord:


Waarschijnlijk gescheurde kop

Of misschien lekke oliekoeler??


Mvrgr J