Geplaatst: 13-11-2008 17:22
Goeiedag,
In het resorvoir van de koelvloeistof zit dikke zwarte olie drap...
Wat zou dit kunnen zijn??
Heb 2 mogelijkheden gehoord:
Waarschijnlijk gescheurde kop
Of misschien lekke oliekoeler??
Mvrgr J