Geplaatst: 12-11-2008 18:40
[115327]Bij deze saxo valt de sb en de aanjager soms even weg.. Eigenlijk altijd vlak voor de rotonde of een bocht.
Begin van het jaar een omleiding gemaakt bij contacktslot en tot vorige week geen last meer, maar komt nu weer terug. Omleiding bekeken en ziet er goed uit.
Zit er nog ergens een relais tussen? relais bij stuurpomp al verwijderd/nagezien maar dan valt alleen de sb weg.
Iemand een idee of een schema?
Mvg
René