start niet

9 reacties

Merk
Nissan
Model
Primera
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-11-2008 19:17

[115473]hallo, ik heb hier een primera p10 die het niet wil doen. ik heb een vonk op de bougies, benzine spuit er uit (uitgaande kant filter)als ik hem op contact zet en als ik hem doorstart. alle zekeringen zijn heel en ik heb een voeding op de computer. als je hem start lijkt het soms even of dat ie heel even een halve slag wil maken, maar verder zit er weinig muziek in. als je na een hele poos starten de bougies er uit haalt zijn ze kurk droog. ook ruik je geen benzine lucht als je in de uitlaat ruikt. mijn vermoeden is dus dat de inspuiting niks doet. iemand hier bekent mee?

mvg,, Tim.