Geplaatst: 10-11-2008 12:52
[115165]Ik heb een touran waarvan de airco onder de 8 á 9 graden niet meer inschakeld, dit is met ontwasemen van een beslagen voorruit soms lastig. weet iemand of dit vaker voorkomt en wat hier het probleem van zou kunnen zijn ??
Ik denk zelf dat er een themp.sensor (ijswacht) afwijkt, is dit misschien uit te lezen ??
Het is een eenvoudige airco ( geen climat controle )