Geplaatst: 11-11-2008 8:41
[115226]Geachte lezers,
Hebben hier een 530 staan waar op het stuur wel het symbool telefoon staat maar als ik erop druk staat er telefoon not instal,(kan ook verder niets vinden)is er een mogelijkheid om hier een telefoon werkend te krijgen en wat gaat dat ongeveer kosten.
Bvd,
Hans l