Geplaatst: 15-11-2008 12:23
[115501]De rembekrachtiging van deze wagen valt soms uit. Meestal 's morgens wanneer de wagen heeft stilgestaan maar soms ook tijdens het rijden. Wij hebben de rembekrachtiger vervangen maar de klant is na enige tijd teruggekomen omdat het probleem zich nog steeds voordeed.
Ik heb alle vacuum gestuurde elektrokleppen met een onderdrukmeter getest op lekkage alsook het vacuumreservoir. OOk het terugslagklepje op de rembekrachtiger verliest geen vacuum. Om zeker te zijn van de koppelingen en aansluitingen heb ik de vacuumleidingen vervangen maar zonder resultaat.
Kan het probleem in de hoofdremcilinder zitten of in de aansluiting ervan ?