Geplaatst: 15-11-2008 22:22
[115550]Beste,
Na vervangen van de 5 versnelling (geheel compleet) toch te vroeg gejuicht ,na een paar honderd kilometer schoot deze er weer uit,gauw even gekeken ,maar helemaal niks aan te zien!!!,alles zit goed vast en werkt .
de oude tandwielen waren redelijk beschadigt en het schakelen met de nieuwe was gelijk in orde met de proefrit.
Wie kent dit probleem?,of nog beter :de oplossing!
vast bedankt..................