warm lopen

7 reacties

Merk
Opel
Model
Kadett
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8 se & 2.0 seh
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-11-2008 19:06

[115329]ik heb een opel kadett gsi waarvan de motor te warm loopt met langzaam rijde de meter loopt dan tegen het rode aan . heb van alles ver vangen termostaat wpomp radiateur tempsensor koelvloeistof . opslot wist ik het niet meer en heb de de motor maar vervangen (moet toch veilig kunnen rijden ) en wat denk je precies het zelfde probleem .

terwijl die motor die er in is gekomen nooit last heb gehad van warm lopen in die andere auto . dus moet het probleem bij mij auto liggen . toen ik die motor had vervangen heb ik alles over gezet comp en draadboom radiateur .

het enigste dat is blijven zitten is de kachelradiateur en het dasboard met alle draden naar de motor ruimte.

wat mij wel opvalt is dat de ventialtor heel laat aan slaat pas als hij bij het rode is termperatuurschakelaar meerdere keren vervangen maar blijft het zelfde dus die moet goed zijn.

als de temperatuur oploopt kan ik hem omlaag krijgen door de vin aan tezetten (knopje in me dashboard)

en de kachel op aller hoogst maar dat is geen rijde .

ik ben teneinde raad en weet het echt niet meer

HELP!!!