Geplaatst: 15-11-2008 18:20
reeds tandriem vervangen incl waterpomp
bij het starten onregelmatig lopen en af en toe een backfire
dus dacht dat de moter niet goed op tijd stond
dus alles wederom gedemonteerd en alles staat op tijd
iemand meer ervaring met dit probleem?
alvast bedankt
mvg wouter