Geplaatst: 13-11-2008 20:54
[115406]beste mensen ik heb hier een diahatsu terios benzine staan met een 1.3 motor van 1998 bij deze auto willen we het storingsgeheugen / ecu uitlezen er zit een obd stekker links onder het dashboard terhoogte van de kachelmotor maar met de snapon en/of maxscan van autel en of het programma wow komen we er niet in geen verbinding te maken alle zekeringen zijn goed is het storings geheugen / ecu wel uit te lezen met enige apperatuur of is het alleen door de dealer met diahatsu apperatuur te doen wie weet raad of een goede oplossing bij voorbaat dank