Geplaatst: 14-11-2008 21:06
[115483]Halllo,
Ik heb een Mazda 3 staan waar je niet mee kan schakelen bij draaiende motor.
Als je het koppelingspedaal bedient, zie je de gaffel ( bij versnellingsbak) op zij bewegen.
Als je de motor start met ingeschakelde versnelling kun je gewoon wegrijden,slipt niet.
Als je start met koppeling ingetrapt/ingeschakeld gaat de auto zachtjes rijden,laat je de koppeling op komen dan gaat de auto gewoon rijden.( komt net niet vrij )
Wie heeft dit probleem meer gehad ??? Drukgroep ???
Vr Gr Ad