Schakelt niet / koppeling werkt niet.

5 reacties

Merk
Mazda
Model
3
Type
Onderwerp
Motorcode
1600
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-11-2008 21:06

[115483]Halllo,

Ik heb een Mazda 3 staan waar je niet mee kan schakelen bij draaiende motor.

Als je het koppelingspedaal bedient, zie je de gaffel ( bij versnellingsbak) op zij bewegen.

Als je de motor start met ingeschakelde versnelling kun je gewoon wegrijden,slipt niet.

Als je start met koppeling ingetrapt/ingeschakeld gaat de auto zachtjes rijden,laat je de koppeling op komen dan gaat de auto gewoon rijden.( komt net niet vrij )

Wie heeft dit probleem meer gehad ??? Drukgroep ???

Vr Gr Ad