Geplaatst: 17-11-2008 15:12
[115642]De klant heeft regelmatig een brandgeur of warmte geur. onder het rijden soms als hij stilstaat. het is niet altijd op het zelfde moment. of als er iets aan heeft gestaan. heeft iemand hier ervaring mee. het is namelijk een heel lasstig iets heb het 1 keer ff geroken maar dat was snel weer weg. diverse keren gereden maar helaas .
ps hoe kan ik deze naar een andere topic krijgen?