Geplaatst: 15-11-2008 16:40
[115524]corsa automaat 2002
Bij aanzetten contact knipper er een F
normaal zou het versnellingskeuze zij b.v. N of 1 of R
Nu kippert deze F
Na het losmaken van de accu en weer monteren help dit niets
Maar na losmaken van accu en dan 7 tot 10 contact aan en uit
Maar deze storing met F komt wel weer terug na paar keer startten
en dan accu los en vele malen contact aan en dan bij toeval?? komt de en weer te voorschijn en start hij weer