Geplaatst: 19-11-2008 10:53
[115786]Goeiedag,
Kan iemant mij vertellen wat de gemakkelijkste werkwijze is voor het vervangen van een voorwiellager van een Transit van dit model??
Iedereen heeft het over speciaal gereedschap maar kan het ook zonder???
MVrgr J