Geplaatst: 19-11-2008 0:00
[115772]meer keer voorgekomen dat bij een inhaal actie het esp lampje gaat branden en het vermogen afneemt moet contact uit en aan doen onder het rijden dan werkt het weer, maar wordt nu toch echt vervelend !bij het uitlezen alleen storing egr klep waar te zoeken ?