Geplaatst: 24-11-2008 10:08
[116103]Goede dag
We hebben hier een T5 staan waar de kachel slecht van werkt.
De ventilator maakt naar onze mening te weinig toeren, hij draaid wel maar het heeft niks over.
Ook reageerd hij wel op stands 1 tm 4.
Komt iemand dit bekent voor, zijn er problemen met de ventilatoren bij een T5 ??
Alvast bedankt voor het mee denken.
Harry.