Geplaatst: 25-11-2008 20:24
[116226]Heb hier een 206 1.4 8v staan welke erg stoot onder het rijden. Vooral bij gas geven.
Voelt heftiger aan als een misfire op één cilinder. Echt heftig schokken.
Foutgeheugen en meetwaarden gelezen geeft geen bijzondere waarden.
Bobine nieuw gehad, map sensor gewisseld, compleet gasklephuis omgeruild, lambda is nieuw.
heeft iemand nog en idee?