Geplaatst: 26-11-2008 16:49
[116298]hallo
ik heb hier een 156 waarvan de ene keer wel olie aan de pijlstok zit en de andere keer niet
als je s'morgens meet na een nacht stil staan kan het zijn dat er niks aan zit
als je vervolgens een stuk hebt gereden en na een half uur nog een keer pijlt is het goed.
Iemand dit al een gehad of weet iemand de oplossing???
alvast bedankt
Gr roy