Geplaatst: 26-11-2008 22:00
[116339]Motor slaat niet tot zeer slecht aan koud en warm. Gloeispiralen vervangen, werken ook, distributieriem 60.000 km geleden vervangen, spanning riemen gecontroleerd, zijn goed. Geen storingscodes gevonden, lmm meter werkt,180.000 km gelopen, als er veel gestart wordt rookt erg, gaat op den duur wel lopen. Rijdt goed komt ook op 140 met gemak of meer. Warm slaat hij ook heel erg slecht aan. Geen lucht in doorzichtige leiding te zien. Grote moer achter op pomp zeer goed vastgezet ivm met weglopen van druk. Waarom loopt hij goed maar slaat zo vreselijk slecht aan? Weet iemand raad?