5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-11-2008 15:06
[116462]krijg een lange piep van de PDC bij het in zijn achteruit zetten.
alle sensoren zijn getest en zijn goed.
weet iemand de oplossing?