koppeling rover 75

3 reacties

Merk
Rover
Model
75
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 v6
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-11-2008 23:19

[115767]hallo. heb hier een rover 75 2.0 v6. deze heeft het kopp. pedaal onderin liggen en koppelt niet meer.

weet iemand of dit de cilinder aan het pedaal is of in de bak ??? zie namelijk niet of nagenoeg weinig remolie lekken. wel iets zweten bij het pedaal.

klopt het dat de hoofdcilinder in het koppelingshuis zit dus als deze stuk is de bak gedemonteerd moet worden ????

alvast bedankt.