Geplaatst: 19-11-2008 18:41
[115810]Wie kan mij wat van dit probleem vertellen.
Ik heb een Renault diesel met een F8Q motor, motor is uit elkaar geweest na een lager schade, ik heb een ander onderblok gebruikt, kop gereviseerd, kleppen gesteld, distrubutie vervangen, originele pomp weer gebruikt ivm startblokering ,Motor liep dan ook perfect in het begin.
Maar nu heb ik een probleem wat ik niet kan vinden, motor komt niet op toeren,Hij trekt niet meer,als ik het gas vast houd begint hij te roken en schiet hij op een gegeven moment door als of er niets aan de hand is.
Tot dat ik overschakel,begint het spel weer van vooraf, niet trekken ,roken ,en dan weer normaal.
Uit laten lezen bij Renault geen fout melding!
Egr klep gereinigd, uitlaat los , en zonder katylisator gereden ,blijft het zelfde.
Dacht dat de katylisator verstopt was.
Wie kent dit probleem?