Geplaatst: 25-11-2008 22:25
[116250]wagen start loopt gewoon stationair gaat dan slecht lopen en vreselijk roken
als je gas geeft is het plots over en kun je normaal gas geven laat je hem dan weer stationair draaien begint het weer
als je er mee rijd gaat dit goed totdat je afremt en opnieuw optrekt heb je geen vermogen en veel rookuitstoot
de koudstartregeling staat continu te pendelen
verstuivers gecontroleert,brandstofsysteem gecontroleert,massa motor gecontroleert,riemtiming en brandstofreiniger toegevoegt alles zonder resultaat
weet iemand een oplossing
bvd Levien
vandaag nog geluistert naar de vervroegingsklep in de pomp deze ratelt bij aangezet contact