Geplaatst: 26-11-2008 13:05
[116284]beste collega's
Ik heb hier een v40 met het volgende probleem:Het hele electrisch systeem(lampen, radio,binnenverlichting enz)knippert tijdens de opwarmfase van de motor.Dit gaat met vrij regelmatige pulsen.De laadspanning valt weg en komt weer terug.Na ongeveer 3min werkt alles weer normaal.Ook vertelde de klant dat eenmalig tijdens het rijden alles een seconde uitviel.We hebben de dynamo vernieuwd, alle dikke massa, en pluskabels schoongemaakt en een extra massakabel gemonteerd van accu naar carosserie.Het knipperen (uitvallen laadspanning)blijft.Het kortstondig uitvallen is op dit moment niet meer voorgevallen.Gaat het electrisch gedeelte van het contactslot ooit kapot?Of een hoofdrelais?Wie weet hebben jullie een ideetje.Alvast bedankt
gr sander