Koeling BMW 730iL

8 reacties

Merk
BMW
Model
7-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
3000cc
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-11-2008 22:43

[116433]Hallo

Ik heb hier een BMW 7 serie waarvan de waterpomp en de radiator pas vervangen is (lijken nog nieuw) maar deze auto gaat koken, Als hij stationair draaid is er geen probleem,alleen zodra je rijd of stil staat en gas geeft dan gaat hij druk opbouwen en kookt het water, Koppaking is volgens mij goed,heb het getest met uitlaatgasmeter en er komt geen rook uit de uitlaat,olie is ook mooi. Nu weet ik niet het probleem,maar ik denk zelf aan de Visco koppeling, graag advies ?

Ook als hij uiteindelijk druk op bouwd werkt de kachel ook niet meer,deze word koud

Gr rick