Geplaatst: 27-11-2008 22:43
[116433]Hallo
Ik heb hier een BMW 7 serie waarvan de waterpomp en de radiator pas vervangen is (lijken nog nieuw) maar deze auto gaat koken, Als hij stationair draaid is er geen probleem,alleen zodra je rijd of stil staat en gas geeft dan gaat hij druk opbouwen en kookt het water, Koppaking is volgens mij goed,heb het getest met uitlaatgasmeter en er komt geen rook uit de uitlaat,olie is ook mooi. Nu weet ik niet het probleem,maar ik denk zelf aan de Visco koppeling, graag advies ?
Ook als hij uiteindelijk druk op bouwd werkt de kachel ook niet meer,deze word koud
Gr rick