Geplaatst: 27-11-2008 15:01
[116386]De blower van deze wagen ontwasemd slecht.
Als je de middelste knop van de climat control bediening op ontwasemen zet doet ie bij de voorruit niets en hij schakeld ook de airco niet aan. Draai ik de knop 180 graden verder dus 'richten op je voeten' schakeld ie wel de airco aan en gaat het ontwasemen prima. Verder heb ik het idee dat andere functies ook 180 graden zijn verdraaid behalve de 'aut stand'.
Is het climat control panel in de war en is dat weer op nieuw in te regelen? Ik heb ook de regelklepmotoren bekeken: die links in de buurt bij het gaspedaal werkt en de andere heb ik nog niets zien doen welke stand ik van de bediening ook probeerde, zou ie kapot zijn? en wat doet deze klep?
Ik hoor het graag.