Geplaatst: 26-11-2008 22:31
[116342]Hebben hier een A staan die als je achteruit rij met het stuur helemaal naar rechts of naar links draai over de wielen schuift,als je buiten de auto staat zie je het wiel gewoon op zij schuiven. we hebben alle kogels al ge controleerd de uitlijning gecontroleerd.nu zitten er wielen op met een et van 37 en 7.5 j en banden 215-45-17 ,kan het hier aan liggen,de man van het uitlijn station zegt dat alle A er gevoelig voor zijn.
Vriendelijke groet,
Hans l