Geplaatst: 28-11-2008 18:46
[116477]Hallo, Ik heb hier een VW Passat 1995, waarvan de koelvloeistof temperatuur stijgt
tot boven de 110 graden, maar onderste radiateurslang blijft koud.
Het lampje op het dashboard blijft constant knipperen. Heb thermostaat vervangen.
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn Met vriendelijke groet,
Martijn