Geplaatst: 29-11-2008 19:46
[116523]Lamp van ABS en uitroepteken van de rem op het display bleef branden
electronisch gedeelte van de ABS pomp vervangen en klaar is kees
MAAR nu nu blijft er weer een lampje branden (pijl linksom)
en kan ik de foutcode P1647 uitlezen
wie weet de oplossing????