Geplaatst: 29-11-2008 10:48
[116499]elektrisch raam gaat wanneer het volledig boven is terug helemaal open.
moet hiervan soms de eindpositie ingeleerd worden ? en hoe dan . het lijkt er nu op dat dit systeem denkt dat er iets tussen hetraam zit en dat ze automatisch terug open gaat.Hoe weet hij het verschil tussen eindestand en niet teneide op een belemmering stuiten?