Geplaatst: 30-01-2009 20:09
Hallo,
heb het volgende probleem:
de spiegelverwarming en de linkse kant doet het niet rechts wel
ik meet spanning bij de schakelaar de schakelaar verbind door
de weerstand van de spiegel is ook goed
werkt dit ook al met canbus?
alvast bedankt.