Geplaatst: 19-11-2008 21:12
[115827]Weet er iemand de kettingspanning van de oliepomp?Die is heel slap en dit lijkt me toch niet normaal!
Carter afgehaald om na te kijken of de drijfstangen niet geplooid zijn na kapotte turbo en toen
merkte ik dat de keting zo heel slap was.