Recirculatieklep verwarming

8 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 83kw ja0g mot.f3r
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-12-2008 17:48

[118595]Recirculatieklep tikt in de stand "aanvoer vanaf buiten" Duidelijk te zien dat de klep meebeweegt met elke tik, Om de 10 tikken, valt de klep even een stukje terug, en gaat weer open, om weer vrolijk verder te tikken.

Is dit een kwestie van opnieuw inleren, vervangen of een combinatie van beiden, en in hoeverre moet het dashboard hiervoor gesloopt worden. Als je de bovenplaat loshaalt, en de pijp die daarvoor zit eruit weet te wurmen, kun je hem er dan uithalen, of moet de zaak nog verder los.

Alast bedankt

Marcel

P.S Type met handbediende Airco, vanonderaf met geen mogelijkheid bij te komen.