Geplaatst: 28-12-2008 17:48
[118595]Recirculatieklep tikt in de stand "aanvoer vanaf buiten" Duidelijk te zien dat de klep meebeweegt met elke tik, Om de 10 tikken, valt de klep even een stukje terug, en gaat weer open, om weer vrolijk verder te tikken.
Is dit een kwestie van opnieuw inleren, vervangen of een combinatie van beiden, en in hoeverre moet het dashboard hiervoor gesloopt worden. Als je de bovenplaat loshaalt, en de pijp die daarvoor zit eruit weet te wurmen, kun je hem er dan uithalen, of moet de zaak nog verder los.
Alast bedankt
Marcel
P.S Type met handbediende Airco, vanonderaf met geen mogelijkheid bij te komen.