Geplaatst: 19-11-2008 18:14
[115809]Motor loopt op 2 cilinders 1 en 4 doen niet mee bobine gewisselt bougies gecontroleerd kabels gecontroleerd injectie gallerij gedemonteerd om te kijken of hij inspuit op alle 4 de cilinders dit is ook correct compressie gemeten is ook goed storing uitlezen geeft als storing overslaan onsteking cilinder 4 branstof druk ook correct 2.6 bar wat zou er toch mis mee kunnen zijn??