Geplaatst: 21-11-2008 18:48
[115933]Hallo ik denk ik stel even een korte vraag, maar hij wordt na de zoekfunctie iets langer. Ik moet morgen een kachelradiateur vervangen van een 205. Moet ik het hele dashboard eruit halen of niet? Nadat ik de zoekfunctie heb gebruikt zie ik dat de kachelradiateur kapot kan gaan van slechte massa, electrolyse en geen gebruik van rode koelvloeistof. Dat van die rode koelvloeistof snap ik (ik wilde er gele indoen, die kun je met zowel groene als rode mengen). Heeft iemand nog tips?
Gr. Roel