Geplaatst: 22-11-2008 15:58
[115983]hallo allemaal,
motor slaat niet aan.hij vonkt wel.hij heeft benzinedruk,maar injector spuit niets in.bij injector krijg ik geen spanning.
zekeringen allemaal goed.kan het misschien de krukaspositiesensor zijn die defect is of moet hij dan ook niet vonken?
iemand een idee?