Geplaatst: 22-11-2008 15:44
Na even (koud)stationair lopen valt hij stil de motor is dan nog niet helemaal op temp en start niet meer.
Geen foutcodes bij uitlezen.
Als hij niet meer start heb ik wel vonk en benzine.
Dit probleem is zomaar ineens gekomen.
Klant zet savonds de auto stil smorgens was er dit probleem.