7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-11-2008 15:59
[115588]Een collaga vraagt me waar hij het snelheidssignaal bij een c4 Picasso kan aftakken. Iemand al nodig gehad ?