Geplaatst: 19-11-2008 18:11
[115808]hallo,
ik heb een omega staan die op de startonderbreker staat, hij reageerd niet op de sleutels. nu ben ik bij de dealer geweest,maar die krijgen geen contact met de tech1. ze hebben volgende week pas tijd, en ik heb natuurlijk zelf geen schema's.
is de auto op een andere manier lopend te krijgen???