startonderbreker blijft erop staan

3 reacties

Merk
Opel
Model
Omega
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5-V6
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-11-2008 18:11

[115808]hallo,

ik heb een omega staan die op de startonderbreker staat, hij reageerd niet op de sleutels. nu ben ik bij de dealer geweest,maar die krijgen geen contact met de tech1. ze hebben volgende week pas tijd, en ik heb natuurlijk zelf geen schema's.

is de auto op een andere manier lopend te krijgen???