slechte koude start rover 200d

4 reacties

Merk
Rover
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-11-2008 23:47

[115771]Hallo mensen, k heb hier een rover 200 diesel turbo intercooler staan die koud nogal slecht aanslaat.

heeft hij een keer gelopen dan start hij meteen. ik weet dat de gloeibougie

die achter de brandstofpomp zit kapot is, deze nog niet vervangen omdat dan de pomp er af moet. maar op drie moet hij toch ook meteen aanslaan dacht ik. de diesel loopt niet af want ik heb de retour al eens afgesloten gehad en systeem opgepompt voor het starten.

heeft dit model mischien toch vier gezonde gloeibougies nodig? of zijn er andere problemen bekend.met een extra startaccu er langs

zodat de motor sneller rondgaat slaat hij wel iets vlotter aan maar niet optimaal.

bvd. voor goede raad.