Geplaatst: 20-11-2008 20:44
[115882]Hoi wij hebben een sharan automaat staan,als je daar mee gaat rijden dan klappert hij heel erg.Het is net of er een as kappot is.wij hebben aan de rechter kant de binnenste as en het astapje vervangen want daar was een koperen ring gebroken.Maar dat heeft niet geholpen .Als je met de auto gaat rijden en je trekt flink op dan doet die het heel erg,maar ook als je een bocht naar links maakt,het geluid is net alsof de as tegen de bodem aanslaat.Wie heeft er een idee.