turbo sorento

3 reacties

Merk
Kia
Model
Sorento
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-11-2008 22:37

[115836]hallo, ik heb een sorento met een klein probleempje.

de auto gaf geen vermogen en een hoop kabaal, en bleek de turbo kapot te zijn. het asje was doormidden gebroken.

alles weer rijden. komt de klant over 70km weer terug. weer de turbo kapot dit maal het asje niet gebroken maar wel diepe krassen er in.

de turbo heeft voldoende olie druk, er zit geen verstopping in de retourleiding.

luchtfilter is niet verstopt. intercooler is ook niet verstopt of lek. uitlaat is nog prima in orde.

goede olie.

waar zou het aan kunne liggen?