Geplaatst: 24-11-2008 16:27
[116123]Deze auto wilde vanmorgen niet aanslaan. Opgehaald en met goede akku over gestart zonder resultaat. Gloeibougies zijn goed en worden ook aangestuurd.
Na slepen loopt hij bij de eerste hik. en als de motor warm is is het ook goed. Bij 307 HDI lees ik iets over een modificatie van de startmotor ivm te laag toerental. Is dit ook bij dit type een gekend probleem. (Starttoerental is nl. niks te hoog, ook niet met een extra start accu)?