eerste keer koud starten

4 reacties

Merk
Seat
Model
Toledo
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9TDI
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-11-2008 20:52

[116229]hallo, een klant van mij heeft een seat toledo, en als het echt koud is start hij de eerste keer erg slecht. volgens bedoelt hij slaat aan en direct weer af. ik heb vorig jaar de gloeiers en de retourleidingen vervangen.

en bij opel willen de verstuiver ringen nog wel eens lekken, maar volgens werkt seat niet op die manier. wie kan mij een handje op weg helpen.

het gaat dus eigenlijk om slecht starten en/of soms aanslaan en direct weer af.

warm heeft hij er geen last alleen met de echte eerste ochtend start.

ik hoop dat iemand mij kan helpen alvast bedankt.

mvg feike