Geplaatst: 25-11-2008 20:52
[116229]hallo, een klant van mij heeft een seat toledo, en als het echt koud is start hij de eerste keer erg slecht. volgens bedoelt hij slaat aan en direct weer af. ik heb vorig jaar de gloeiers en de retourleidingen vervangen.
en bij opel willen de verstuiver ringen nog wel eens lekken, maar volgens werkt seat niet op die manier. wie kan mij een handje op weg helpen.
het gaat dus eigenlijk om slecht starten en/of soms aanslaan en direct weer af.
warm heeft hij er geen last alleen met de echte eerste ochtend start.
ik hoop dat iemand mij kan helpen alvast bedankt.
mvg feike