Geplaatst: 29-11-2008 11:12
[116500]Hoi,
Deze C4 picasso is binnengekomen met de melding dat zijn handrem bij het vertrekken niet altijd goed loskomt. Ik heb de remschakelaar en zijn bedrading gecontroleerd en dit was in orde. Dan heb ik een update van de handremberekenaar uitgevoerd en toen is alles de mist in gegaan. Bij het starten al branden alle lampjes van abs en esp en de vermelding handrem defect. De handrem komt ook niet meer los.
Ik vrees dat de FSE berekenaar kapot is gegaan tijdens de update. Heeft iemand dit al meegemaakt ?
Griet