Geplaatst: 23-11-2008 21:58
[116084]Hallo
Na maanden lang koelwater verlies en kleine olie lekkages lijkt het erop dat mijn koppakking eruit ligt!
De auto rookt nu erg veel witte rook en weer is de radiator leeg!
Ik wil dus de koppakking vervangen?
Wat ik wil weten de afstel punten van de poulies en het aanhaal moment van de kop.
Heeft het zin om de kop na te trekken met het juiste moment?
En moet de dieselpomp gedemonteerd worden? ivm nauwkeurige timing.
evt manual van de te nemen actie volgorde?