Geplaatst: 29-11-2008 22:58
[116545]530 d e39 slaat af en toe niet aan en als dan weer even wacht loopt weer normaal als hij niet aan slaat geen raildruk op tester foutcodes p09f6 p1260 heb al wat gelezen over dat opvoerpomp ng of stekker op pomp is of het relais zal morgen deze eens contr. of weet er iemand nog meer wat ik moet controleren wat voor komt bvd